OLYMPUS DIGITAL CAMERA

A táplálékkiegészítőket attól függően ajánljuk, hogy valaki szálkásítani vagy tömeget növelni szeretne.  A szálkásításhoz mindenképpen a fehérjét javasoljuk, aki tömeget növel, annak pedig tömegnövelő kiegészítőt, amiben magasabb a szénhidrát tartalom, mint a fehérjében.  

A táplálékkiegészítők közül mindenki szakember segítségével válasszon, mert más és más igénye van a szervezetünknek. Egy testépítő például olyan táplálékkiegészítőt válasszon, ami többféle fehérjét tartalmaz, kevés benne a zsír és a szénhidrát, nincs benne sok mesterséges anyag, edzés után pedig kellőképp eltelíti, és jól érzi magát tőle.

A New York Fitness proteinbárjában olyan fehérjék vannak, amik 20% fölötti fehérjetartalommal rendelkeznek, ezek már nagyon jó minőségűek.  A fehérje alapvető, emellett javasoljuk a BCA-t és a glutamint, amik felelősek az izomzat építéséhez. A BCA egy speciális aminosav, ami segít beépíteni a fehérjét, az L-glutamin pedig egy olyan szintetikus fehérje, amit a testünk nem képes előállítani – ahogy a BCA-t sem -, viszont szükségünk van rájuk az izomnöveléshez. Az L-glutamint egyébként a pszichiátrián is szokták használni, mert jótékony hatása van az agyra.

Ezeket célszerű edzés előtt bevenni, mert megvéd minket a bizonyos sérülésektől is. Sport közben a testünk egyfajta stressz állapotba kerül, ezt csökkentik a táplálékkiegészítők. Ezeket lehet por és tabletta formájában is kapni.

Logo_footer   
     © 2016 NewYork Fitness

Kövess minket: