zhukkini

Az egyik leggyakoribb tévhit! A súlyvesztés és a zsírégetés beindításához kalóriadeficit kell, de nem túl intenzív.

Mivel az izmaidat el kell látnod a szükséges energiával, tápanyagokkal, ezért a testsúlyod alapján célszerű kiszámolni
a szénhidrát-, fehérje- és zsírigényed, és ez alapján táplálkozni.

Ha ez túl bonyolultnak látod, akkor is própálj valamilyen rendszert  vinni az étkezéseibe: sokszor egyél keveset, vagy reggel egyél csak szénhidrátot, este viszont már csak fehérjét fogyassz zöldségekkel.

Nagyon fontos, hogy alaposan utána nézz, hogy mi az az élelmiszer amit nyugodt szívvel ehetsz, és mi az, amit kerülj. Nem az a cél, hogy éheztesd magad, mert azzal tovább lassítod az amúgy is lassú emésztésed, és a tápanyaghiánytól enervált, beteg leszel.

Fogyassz minőségi élelmiszereket. Nem igaz, hogy bármit ehetsz, csak a mennyiségekre kell vigyázni. Az is fontos, hogy amit megeszel, az táplálja a tested, és hasznos építőköve legyen.

CategoryEgyéb
Logo_footer   
     © 2016 NewYork Fitness

Kövess minket: